Náborový proces
Co lze očekávat po podání žádosti
Pokud budete po podání žádosti o otevřenou pozici vybráni na dané volné místo, obdržíte e-mailovou zprávu ověřující vaši žádost a jeden z našich náborových pracovníků vás bude přímo kontaktovat, zda máte zájem o posun do další fáze přijímacího procesu. Děláme vše pro to, abychom přezkoumali každý životopis. Rádi bychom odpověděli všem žadatelům osobně, ale někdy se nám to z důvodu vysokého počtu žádostí a nedostatku času nemusí podařit.
Pokud vám bude přidělen termín vstupního telefonického pohovoru, po něm se rozhodne, zda s vámi bude přijímací proces pokračovat. Váš náborový pracovník vám sdělí, jaký typ návazných kroků můžete po vstupním pohovoru očekávat. Během celého procesu s ním komunikujte otevřeně, vysvětlí vám další postup a pomůže specifikovat vaše očekávání.
Objevily se zprávy o podvodech týkajících se „online pohovorů na bázi chat roomu“ na otevřené pozice ve společnosti Teva. Vezměte prosím na vědomí, že Teva Pharmaceuticals žádným způsobem nepotvrzuje ani neiniciuje tato podvodná sdělení a že společnost by nikdy nevyžadovala žádný druh peněžní zálohy za pohovor. Nejpřesnější aktuální informace o naší společnosti můžete vždy nalézt na globálních internetových stránkách Teva. Často před osobním pohovorem požadujeme vstupní telefonický pohovor. V určitých případech můžeme k provedení pohovoru použít video-telekonferenční technologii, ale „online chat pohovory“ jako součást našeho náborového procesu nepoužíváme.
Aktuální volné pozice naleznete zde